Vi i Lommelykt-eksperten er opptatt av at du som kunde skal bli fornøyd. Her kan du lese om fornuftige forventninger til frakt, samt fremgangsmåte om produktet ikke skulle passe deg allikevel.

Frakt

Lommelykt-eksperten sender produktene fra Oslo-området så fort som mulig etter mottatt bestilling. Varen din blir pakket sikkert inn i emballasjen og sendt via Bring til en lokasjon så nærme som mulig din oppgitte adresse. Når varen er ankommet blir du varslet om henting på eposten du skriver inn. Gjerne dobbeltsjekk at eposten er riktig for å sørge for at det ikke blir krøll her!

Forventet leveringstid for varer på lager er mellom 3 og 7 virkedager avhengig av hvor i landet du befinner deg.
Forventet leveringstid for varer som ikke er på lager er mellom 10 og 35 virkedager. Merk at dersom du bestiller flere av ett tilgjengelig produkt så kan det være det antallet ikke er på lager og at du må vente lenger med deler av bestillingen.

Dersom du bestiller produkter til utlandet burde du kontakte Lommelykt-eksperten i forkant av kjøpet.

Angrerett

Dersom du bestiller et produkt av Lommelykt-eksperten, men ikke er fornøyd eller du har ombestemt deg, kan du angre kjøpet. Etter Norsk lov har du lov til å angre kjøpet innen 14 dager etter mottatt vare. Vi i Lommelykt-eksperten vet at tiden kan fly i en hektisk hverdag (og vi er sikre på egne produkter) og tillater derfor at kjøpet kan angres innen 30 dager fra mottatt vare. Dersom du angrer kjøpet kan du bruke angrerettsskjemaet som du vil motta på mail med kjøpet ditt. Har du mistet dette skjemaet kan du kontakte oss for å få tilsendt et nytt.

Reklamasjon

Dersom det er noen feil med varen din må du si fra til Lommelykt-eksperten så fort som mulig. Om det er en produktfeil vil vi som regel sende deg et nytt produkt av samme varen, evt. i sjeldne tilfeller reparere varen din gratis. Dersom feilen skyldes brukeren kan vi dessverre ikke erstatte produktet, så vi anbefaler ikke å kaste produktet ned fra et fjell for eksempel.